Značek na českém LinkedIn přibývá, síť využívají i pro B2C
Profesní sociální síť LinkedIn je primární platformou pro B2B komunikaci.
Přibývá ale značek, které ji využívají i pro B2C, zaznělo na setkání
Marketing Meeting.
Profesní sociální síť LinkedIn je primární platformou pro B2B komunikaci.
Přibývá ale značek, které ji využívají i pro B2C, zaznělo na setkání
Marketing Meeting.
Letošní ročník konference PPC Restart částečně napověděl, na co se
v budoucnosti musí PPC specialisté připravit, píše Tomáš Bolibruch
z Omnicom Media Group.
Zkušenosti a pravidla, jak co možná nejlépe tvořit obsah na sociální
síti LinkedIn, popisuje Lucie Hrdinová z H1.cz.
Společnost Asahi spustila na LinkedInu kampaň na podporu povědomí o svých
udržitelných aktivitách.
Sociální síť TikTok se experimentálně pouští do oblasti, kde by mohla
konkurovat LinkedInu. Navíc představila i nový zdroj příjmů pro
influencery.
Podobně jako na Facebooku už i profesní sociální síť dovoluje zvýšit
dosah příspěvků marketingovým dopingem.
Profesní sociální síť připravuje řadu změn, které mají z LinkedIn
učinit živější místo. Tvůrci sází na hlas i video.
Profesní sociální síť chce působit barevnějším a živějším dojmem.
Nabídne nové multimediální formáty i změnu designu.