Videoobsah na LinkedInu přibývá, síť testuje nový formát
Profesní sociální síť LinkedIn následuje své konkurenty a čím dál
větší důraz klade na video obsah.
Profesní sociální síť LinkedIn následuje své konkurenty a čím dál
větší důraz klade na video obsah.
TOP 5 středoevropských manažerských profilů na LinkedInu podle počtu
sledujících se dostali Klaus Zellmer, Tomáš Salomon, Jan Juchelka a
Daniel Beneš.
Dynamická, zábavná videa s důrazem na jednoduchost budou klíčová pro
dosažení úspěchu na sociálních sítích v roce 2025.
Profesní síti se placené funkce vyplácejí a přichází s další.
Lákadlem má být i umělá inteligence.
Na trend, který byl dosud charakteristický hlavně pro TikTok nebo Snapchat,
zkouší naskočit i LinkedIn. Facebook už to udělal.
Profesní sociální síť by mohla podobně jako jiné platformy zobrazovat
takzvané doporučené příspěvky.
Uživatelům profesní sociální sítě nejspíš začne chodit větší
množství nevyžádaných zpráv. A podílet se na tom má také umělá
inteligence.
Profesní síť mění způsob, jakým si zadavatelé definují cílovou skupinu
a uchazeči o práci své vysněné zaměstnání. Místo toho doporučuje tzv.
prediktivní publika a rozšířená publika.