Odhad: Příjmy AVOD se do roku 2025 zdvojnásobí
Reklamní výnosy online video služeb, které staví na reklamním modelu, se
mají do roku 2025 zdvojnásobit. Trhu ale dominuje lineární TV.
Reklamní výnosy online video služeb, které staví na reklamním modelu, se
mají do roku 2025 zdvojnásobit. Trhu ale dominuje lineární TV.
Neexistuje rozdělení na online video a video v klasické televizi, platformy
se navzájem podporují a dnes vítězí tzv. totální video, říká
Štěpán Wolde.
V létě se Amerikou šířil titulek „Amazon goes linear“. Na podzim zase
Netflix informoval o testování svého lineárního kanálu ve Francii. Co se
skrývá za záměry těchto velkých hráčů na poli VOD? Přinášíme
komentář Tomáše Suráka.
Přestože se doba kovidová zdá ideální k streamování všeho možného,
najít si svého online diváka nemusí být vždy jednoduché.
V propojování lineárního a nelineárního vysílání spočívá budoucnost
televizní nabídky, odhaduje Erika Luzsicza, jednatelka společnosti Axocom.
Lineární televize „nezestárne“ a poroste i v době streamovacích
služeb, píše ve svém komentáři Erika Luzsicza.