Big Shock! na Twitchi představil limitku Call of Duty
Energetický nápoj Big Shock! uvedl na trh novou limitovanou edici vytvořenou
k příležitosti vydání Call of Duty: Modern Warfare II.
Energetický nápoj Big Shock! uvedl na trh novou limitovanou edici vytvořenou
k příležitosti vydání Call of Duty: Modern Warfare II.
Značka Birell uvádí na trh nové příchutě Mango & Citrón,
Borůvka & Brusinka a Mandarinka & Yuzu.
Styx představuje limitovanou kolekci boxerek a ponožek KTV, která vznikla ve
spolupráci s Karlosem Vémolou.
Kofola spouští svou tradiční vánoční reklamu s prasátkem. Představí
i limitovanou edici s příchutí cukroví.
Vinea přichází na trh s novou limitkou své edice Kumšt moštu, tentokrát
spojila hroznový mošt se šťávou z moruše černé.
Vasky ve spolupráci se značkou Maappi představují limitovanou edici tenisek
k výročí událostí 17. listopadu.
Fanta spustila halloweenskou kampaň spojenou se soutěží
o strašidelné ceny.
# Aktuality # Marketing # Retail
Privátní značka Dm drogerie Profissimo slaví 25 let na trhu. Upozorní na
to limitovaná edice.