Lime navyšuje podíl předplatného, vylepšuje svá elektrokola
Lime představuje v Praze novou generaci elektrokol. Jednotnou baterií pro
kola i koloběžky chce zvýšit dostupnost.
Lime představuje v Praze novou generaci elektrokol. Jednotnou baterií pro
kola i koloběžky chce zvýšit dostupnost.
Lime zvýhodňuje kratší jízdy do 12 minut, chce se tak přiblížit
platformám, kde tyto jízdy dotuje přímo město.
Lime motivuje jezdce k větší bezpečnosti. Pokud se vyfotí s helmou, AI
analyzuje fotku a poskytne jim 10% slevu na jízdu.
V Česku se Lime v současnosti soustředí na zlepšování uživatelského
zážitku a parkování. Až poté se bude věnovat marketingovým kampaním,
říká její generální ředitel Václav Petr.
Lime loni v Praze najezdil téměř tři miliony kilometrů. Chce zlepšit
parkování svých elektrokoloběžek a elektrokol.
Navzdory pandemii investuje skupina Lime stovky milionů korun na českém a
slovenském trhu do rozvoje obchodní sítě Mango.