Šéf PPF Stoessel: Oneplay předbíhá Netflix o 50 procent
Skupina PPF věří v multiplatformní budoucnost a digitální transformaci
ProSieben po vzoru CME. V zahraničních médiích o záměrech promluvil
nastupující co-CEO Didier Stoessel.
Skupina PPF věří v multiplatformní budoucnost a digitální transformaci
ProSieben po vzoru CME. V zahraničních médiích o záměrech promluvil
nastupující co-CEO Didier Stoessel.
Terestrický multiplex Českých Radiokomunikací promění jednu ze
současných testovacích pozic v nový televizní kanál.
Společnost Adshines, založená majiteli Vision Thing, spouští programatický
prodej reklamního prostoru i v lineární televizi. Vznikla nová značka
Adshines.
I přes růst sledovanosti digitálního videoobsahu se na evropském
kontinentě drží lineární televize jako hlavní zdroj pro sledování
videoobsahu.
HbbTV řešení může do lineární TV reklamy přinést personalizaci a
cílení. Z online reklamy mají provozovatelé online videa získat do pěti
let více než trojnásobek příjmů než z prodeje online předplatného.
I o tom se mluvilo na HbbTV Symposiu.
Globální studie o mediálním chování generace Z od organizace WARC
odhaluje několik trendů.
Streamování možná narušilo televizi jako takovou, ale zapomíná se na
dělení a věk cílových skupin, upozorňuje Erika Luzsicza.
# Internet & Mobil # TV # Výzkum
Reklamní trh evropského digitálního videa v současnosti rychle roste a
objem reklamních investic pro lineární TV a nelineární TV se v Evropě
přibližuje, zjistila zpráva IAB a PubMatic.