Unikátnost se značkám vyplácí. Kterým se to v Česku daří?
Mezi opravdu unikátní značky patří na českém trhu Lidl, Air Bank, Dm
drogerie markt či Ikea.
Mezi opravdu unikátní značky patří na českém trhu Lidl, Air Bank, Dm
drogerie markt či Ikea.
# Aktuality # Retail # Internet & Mobil
Zásilkovna nainstalovala po celé republice 500 Z-Boxů a do konce roku jich
plánuje mít 3500. Zároveň zvyšuje kapacitu své výdejní sítě na milion
zásilek denně.
Vinselekt Michlovský mění design etiket svých vín a přichází s novými
exkluzivními řadami pro řetězce. Na druhou polovinu roku pak chystá
komunikační kampaň.
Čeští zákazníci oceňují možnost sami se otestovat. Za dva týdny si
v obchodních řetězcích nakoupili přes 150 tisíc kusů
antigenních testů.
O samotestovací sady je velký zájem, proto řetězce začínají nabízet
další druhy testů.
# Aktuality # Retail # Reklama
Lidl zopakuje loňskou akci, v níž nabídne regionální produkty
45 českých dodavatelů.
Zásilkovna začíná spolupracovat s Lidlem, na jeho nově otevřených
prodejnách instaluje svá samoobslužná výdejní místa Z-Boxy.
Po Kauflandu a Makru plánují zařadit prodej antigenních testů
v příštím týdnu nebo týdnech další řetězce: Penny, Globus, Lidl nebo
Albert. Zvažuje to i Tesco.
Lidl spouští novou sběratelskou akci, opět s postavičkami Stikeez.
Tentokrát se zaměřuje na čerstvé potraviny.
Studie Wunderman Thompson Inspire sestavila žebříček
nejinspirativnějších českých značek.