K úspěchu vánoční reklamy pomáhá pohádkové retro i sníh
Byť je realita posledních let jiná, Češi touží po klasických bílých
Vánocích, a to i v reklamě.
Byť je realita posledních let jiná, Češi touží po klasických bílých
Vánocích, a to i v reklamě.
# Aktuality # Retail # Reklama
Také v tomto týdnu srovnává Lidl ceny výrobků v něm zakoupených
s konkurenčními řetězci.
# Aktuality # Marketing # Retail
Lidl připravuje týden pro seniory, během něhož zlevní nejčastěji
nakupované produkty.
V kampani Parkside ukazuje legendární okamžiky kariéry Arnolda
Schwarzeneggera zasazené do světa kutilů.
Lidl připomíná své výročí 20 let na trhu kampaní, soutěžemi
o pětiminutové nákupy nebo nákupy zdarma na celý rok.
Lidl chce do konce listopadu letošního roku nainstalovat digitální cenovky
ve všech svých prodejnách.
Povědomí o odpovědných firmách mezi českými spotřebiteli za 10 let
vzrostla, ochota si připlatit za odpovědné produkty však poklesla.
Absolutním vítězem soutěže Mastercard Obchodník roku 2022 se stala síť
drogerií dm drogerie markt.
Lidl je novým globálním partnerem UEFA pro evropské kvalifikace a finálový
turnaj v roce 2024.
Kaufland a Lidl spouští na vybraných prodejnách pilotní projekt zpětného
odběru PET lahví a plechovek.