Lidl představuje v ČR mezinárodní zákaznickou kartu Lidl Plus
Lidl přináší na český trh koncept digitální zákaznické karty Lidl
Plus, její výhody bude možné čerpat napříč 13 evropskými zeměmi.
Lidl přináší na český trh koncept digitální zákaznické karty Lidl
Plus, její výhody bude možné čerpat napříč 13 evropskými zeměmi.
Lidl odstartoval novou reklamní kampaň, jež klade důraz na rychlý a
komfortní nákup.
Kaufland nabízí přes 40 vlastních značek, nejrozšířenější je
K-Classic, která letos slavíc deset let na trhu a zaznamenala meziroční
nárůst téměř 20 %.
O regionální speciality v Lidlu projevili zákazníci zájem. Akci proto
řetězec zopakuje.
Lidl se znovu spojuje se snowboardistkou Ester Ledeckou. Tentokrát bude
tváří kolekce trekingové výbavy.
Lidl otevře letos v listopadu na Náměstí Svobody v Brně svou historicky
nejmenší prodejnu o rozloze 606 m². Bude mít dva vchody a vstup přes
eskalátory.
# Aktuality # Reklama # Retail
Lidl poprvé celoplošně nabídne od 6. srpna do 9.srpna více než
70 produktů od regionálních dodavatelů. Podpoří je kampaní.
Zuzana Holá přešla ze společnosti Lidl do telekomunikační firmy Vodafone.
Od srpna se stala ředitelkou korporátní komunikace.
Zuzana Holá odchází po více než čtyřech letech z pozice vedoucí
oddělení komunikace a tiskové mluvčí Lidlu. Nahradí ji její kolegyně
Iveta Barabášová.