Tesco upouští od distribuce papírového letáku, rozvíjí Clubcard
Strategickým cílem Tesca je pokračovat v digitalizaci služeb, letos
upouští od masové distribuce papírového letáku.
Strategickým cílem Tesca je pokračovat v digitalizaci služeb, letos
upouští od masové distribuce papírového letáku.
Tištěný leták čte alespoň občas 72 % české populace. Jako pravidelný
zdroj informací o nabídkách prodejců jej využívá 30 % Čechů, ukázal
průzkum Stem/Mark pro Českou distribuční.
Aplikace Prima Letáky, která funguje na HbbTV platformě skupiny Prima, je
nově rebrandovaná a stává se součástí nákupního portálu Prima Nákupy.
Asko – Nábytek ruší kvůli udržitelnosti papírové letáky. Akční
nabídka bude pouze online.
Asko otevřelo své první plánovací studio. Jedná se o nový koncept,
který by měl zákazníkům přiblížit to nejlepší z našeho sortimentu,
říká Andrea Štěpánová, marketingová ředitelka Asko – Nábytek.
V rámci kampaně doručí dva miliony letáků do schránek obyvatel.
Voličům chce ukázat, jak se politici staví k boji proti korupci.
Letákový trh by se měl letos před Vánocemi pomalu dostávat zpět na
obvyklé hodnoty z doby před pandemií, odhaduje PNS.
Letáky jako reklamní médium mají stále své místo, mění se ale způsob
jejich roznosu. „Ozývají se nám i takoví zadavatelé, kteří by se
v minulosti do reklamy tohoto druhu vůbec nepouštěli," říká Jan
Senohrábek z České distribuční.