Blíží se Suchej únor, abstinence je mezi lidmi stále více „cool"
Spotřeba alkoholu se snižuje globálně, tento trend přišel i do Česka. Na
rizikovou konzumaci alkoholu v Česku po třinácté upozorní kampaň
Suchej únor.
Spotřeba alkoholu se snižuje globálně, tento trend přišel i do Česka. Na
rizikovou konzumaci alkoholu v Česku po třinácté upozorní kampaň
Suchej únor.
V rámci kampaně Suchej únor mohou jeho účastníci získat online batoh
s benefity, slevami a zábavou na doma.
# Aktuality # Marketing # Retail
Leros otevřela v obchodním centru Černý Most svůj první kamenný obchod,
nabídne bylinky, kosmetiku i posezení.
Leros uvádí na trh novou řadu přírodní tělové kosmetiky „Bazalka &
Verbena“.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Výrobce bylinkových čajů se pustil do kosmetiky. Kromě čisticích gelů na
ruce a balzámů na rty nabízí i řadu přírodních krémů na ruce.
Kofola na český trh uvádí novou značku kávy Trepallini. Distribuovat ji
chce nejen do gastronomie, ale i přes e-shop do domácností.
Ondrášovka a Korunní jsou značky, na jejichž rozvoj se Kofola chce do konce
letošního roku zaměřit. Dále se bude soustředit na kávovo-čajový
byznys.