Majitel Prazdroje komunikuje své udržitelné závazky do EU
Společnost Asahi spustila na LinkedInu kampaň na podporu povědomí o svých
udržitelných aktivitách.
Společnost Asahi spustila na LinkedInu kampaň na podporu povědomí o svých
udržitelných aktivitách.
V čele komunikační divize Publicis Groupe střídá Tomáš Kleňha Pavlu
Nýdrle.
Studentská pečeť se ve své nové kampani „S přírodou hraju fér“
zaměřuje na udržitelné produkty. Jedním z kanálů je i seznamka Tinder.
Zahraniční digitální aktivity Pilsner Urquell zajistí agentura Leo Burnett.
V nové kampani napojila Škoda Auto svého servisního technika na
detektor lži.
Podmínkou úspěchu je, že je každý ve skupině interně přesvědčen
o kvalitě dalších týmů, říká Pavla Nýdrle, šéfka divize Komunikace
v Publicis Groupe.
Nestlé si na online komunikaci své divize kojenecké a dětské výživy
vybrala agenturu Leo Burnett.
Komunikační skupina Publicis Groupe se přestěhovala do nových kanceláří
ve čtvrti Dock na Praze 8.