Lemur: Grand Prix získává „prezidentská kampaň“ Tipsportu
Grand Prix letošního 18. ročníku soutěže Česká cena za PR, známé jako
Lemur, si odnáší Tipsport za kampaň „Známe příští hlavu státu“.
Grand Prix letošního 18. ročníku soutěže Česká cena za PR, známé jako
Lemur, si odnáší Tipsport za kampaň „Známe příští hlavu státu“.
Soutěž Lemur oznámila shortlist letošního ročníku. Z celkem
329 přihlášek vybrala porota 115 prací.
Krize vrátila do oboru PR některé mimořádně důležité disciplíny,
myslí si Anna Balíčková z agentury Grayling.
Do letošního ročníku soutěže Česká cena za PR – Lemur dorazilo
nejvíce přihlášek v historii této oborové soutěže.
K úspěchu dobrý insight nestačí. Zásadní je také aktivační moment a
dobré vyhodnocení, myslí si Patrik Schober, držitel zlatého Lemura.
Absolutním vítězem soutěže Lemur 2022 se stal projekt agentury PRAM
Consulting, ocenění za přínos oboru patří Vladimíru Bystrovovi.
Na shortlist oborové soutěže public relations Lemur se v 25 kategoriích
probojovalo 108 prací.
APRA zahajuje nový ročník oborové soutěže Lemur – Česká cena za
public relations. Přihlášky přijímá do 27. března.
Zlatého Lemura si letos převzala Česká televize za svůj vzdělávací
projekt. Ocenění za přínos oboru získal Jiří Hrabovský.
Lemur – Česká cena za PR oznámila své letošní finalisty. Na shortlist
se probojovalo 132 prací a 11 tiskových mluvčích.