Becherovka: Láhev je něco, co nás definuje
Láhev je jeden z našich klíčových prvků značky, vysvětluje marketér
Pavel Geschmay, proč právě na ni je postaven nový komunikační koncept
Becherovky.
Láhev je jeden z našich klíčových prvků značky, vysvětluje marketér
Pavel Geschmay, proč právě na ni je postaven nový komunikační koncept
Becherovky.
Místo sbližování v párech nyní mluvíme více komunitně, říká
v rozhovoru o novém komunikačním konceptu manažer značky Becherovka
Jakub Loos.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Becherovka Lemond prošla redesignem. Nově vzniklá řada Fruits & Herbs
předjímá i další nové příchutě.
Becherovka na jaře vstoupí do maloobchodu se svou nefiltrovanou verzí.
O plánech této tradiční české značky jsme mluvili s jejím manažerem
Jakubem Loosem.