Kooperativa testovala novou virtuální reklamu. Co ukázala?
Reklama, která na stadionu není, ale přesto je v LED panelech viditelná.
Vyzkoušela ji Kooperativa při kvalifikačním utkání Chorvatsko–Česko
díky technologii Overlay.
Reklama, která na stadionu není, ale přesto je v LED panelech viditelná.
Vyzkoušela ji Kooperativa při kvalifikačním utkání Chorvatsko–Česko
díky technologii Overlay.
Hokejoví fanoušci netrpělivě odpočítávají poslední hodiny, kdy začne
jejich každoroční sportovní svátek. Letošní rok přináší Mezinárodní
hokejová federace konečně vlastní streamovací platformu.
Group of Node podnikatele Davida Snášela dál plánuje rozvíjet své
mediální aktivity, které směřuje především na outdoorový trh. Vedle
toho ale rozvíjí i konopnou divizi, která se svými výrobky zamířila do
segmentu doplňků stravy.
Společnost LEDmultimedia rozšířila nabídku svých digitálních LED ploch
o obrazovku v pražském OC Flora.
Reklamní agentura Mobilboard spustila na konci roku speciální kampaň
Řekněte to LEDkou.
K propagaci využil digitální LED obrazovku, kterou provozuje v Praze na
Národní třídě.