Letiště je dnes už takové obchodní centrum
Na pražském letišti si dnes najde každý to svoje, říká Kristýna
Bogolová, marketérka společnosti Lagardère Travel Retail.
Na pražském letišti si dnes najde každý to svoje, říká Kristýna
Bogolová, marketérka společnosti Lagardère Travel Retail.
V letní kampani se provozovatel mnohých konceptů nejen na Letišti Václava
Havla soustředí na české cestující.
# Aktuality # Marketing # Retail # Lidé
Do čela kavárenského řetězce Costa Coffee přichází dosavadní ředitel
sítě pekařství Paul Filip Kubernat.
# Aktuality # Marketing # Retail
Na Letišti Václava Havla Praha otevřela svou první pobočku na českém trhu
italský koncept Bottega Prosecco Bar&Caffé.
# Aktuality # Marketing # Retail
Nový gastro koncept Natoo vstoupil na český trh. Cílí na lidi, kteří
chtějí jíst zdravě.
Pekařství Paul slaví 15 let v Česku. Podle marketingové manažerky Jany
Kozákové se značce daří a chce se stát lovebrandem.
Letiště Praha rozšíří nabídku o řadu nových gastronomických
konceptů. Přibude Natoo, Bottega Prosecco Bar&Restaurant nebo Baterie
Boulevard.
Letos otevřela síť Relay 17 nových prodejen. Na vybrané pobočky chce
nainstalovat samoobslužné pokladny.