Rockaway Capital vstupuje po KVIFF i do Colours of Ostrava
Skupina Rockaway Jakuba Havrlanta se stává strategickým investorem hudebního
festivalu Colours of Ostrava a rozšiřuje tak své aktivity na poli kulturních
festivalů.
Skupina Rockaway Jakuba Havrlanta se stává strategickým investorem hudebního
festivalu Colours of Ostrava a rozšiřuje tak své aktivity na poli kulturních
festivalů.
Deník N začne od července vydávat novou kulturní přílohu Live!,
potřebné peníze vybral v crowdfundingu.
České hrady a zámky se chystají na sezonu, která bude po dvou letech bez
covidových restrikcí. Významnou klientelu ze zahraničí částečně
nahradili domácí návštěvníci.
Stávající koncept pražského Divadla Archa skončí v prosinci
2023. Opustí prostory Na Příkopě a od roku 2024 se propojí
s dokumentárním divadlem a vzdělávacími projekty.
# Marketing # Internet & Mobil
Sociální sítě a online komunikace jsou stále vyhledávanějším spojením
mezi firmami a lidmi. V kulturním marketingu představují nejvíce
zastoupenou formu komunikace.
Od středy 19. ledna zahájila nová VOD služba od FAMU. Jmenuje se FAMUFilms
a přináší na jednom místě nabídku filmů, které vznikly za 75 let
existence školy.
Přinášíme přehled očekávaných událostí letošního roku, které by se
mohly hodit k marketingovému využití. Vzhledem k přetrvávající pandemii
není však jejich uskutečnění 100% jisté.
Televize Naživo mění koncept, od 20. ledna nebude vysílat terestricky,
připravovat chce pořady pro další platformy.