Film Kolektiv založil reklamní produkční firmu Ad Kolektiv
Filmoví tvůrci zakládají novou reklamní produkční společnost Ad
Kolektiv. Vzniká pod hlavičkou filmové skupiny Film Kolektiv.
Filmoví tvůrci zakládají novou reklamní produkční společnost Ad
Kolektiv. Vzniká pod hlavičkou filmové skupiny Film Kolektiv.
Soutěž Effie hlásí vyšší počet přihlášek než loni. Slavnostní
galavečer je plánován na 24. listopadu.
České dráhy uvedly letní kampaň, ve které v hlavní roli opět hraje Ivan
Trojan. Tentokrát předstírá, že je mladý, aby dosáhl na slevu.
Síť mediálních agentur PHD si odnesla z letošního ročníku reklamního
festivalu Cannes Lions ocenění Mediální síť Festivalu.
V novém působišti se Tomáš Mrkvička stal členem strategického týmu.
Andrea Hurychová na konferenci WebTop 100 ukázala, jak se vypořádat
s tvorbou videí na internetu.
Grand Prix letošního ročníku Effie putuje do WMC/Grey za kampaň Hackathon
#znamkamarada.
Uskutečnila se konference Reklama na hraně, kvůli opatřením proti
koronaviru probíhala online.
Přinášíme kompletní výsledky oceněných prací za reklamní kreativitu ve
slovenské soutěži Zlatý klinec 2020.
Soutěž pro mladé talenty v oboru komunikace Young Lions se letos uskuteční
pomocí videa. Partnerem kategorie média je opět agentura PHD.