ADC Awards: Letos bez Grand Prix, klientem roku Česká spořitelna
Letošní soutěž ADC Czech Creative Awards zná své vítěze. Klientem roku
se stala Česká spořitelna. Zlatý ohníček si odnesl David Suda.
Letošní soutěž ADC Czech Creative Awards zná své vítěze. Klientem roku
se stala Česká spořitelna. Zlatý ohníček si odnesl David Suda.
Cena Like generace Z, o které rozhodují studenti programu Multimédia
v ekonomické praxi na VŠE, putuje do společnosti Ikea.
Kampaně společností HBO a IKEA se v evropské soutěži Effie Awards
probojovaly na shortlist.
Soutěž ADC Czech Creative Awards zveřejnila shortlist svého 29. ročníku.
Nejvíce želízek v ohni mají agentury DDB a McCann.
Na 27. ročníku festivalu Golden Drum bodovaly české agentury McCann Prague
a DDB Prague.
V rámci svého projektu Unit vytvořil Art Directors Club ve spolupráci
s agenturou VCCP kampaň na podporu divadel.
Marketingový ředitel Rodinného pivovaru Bernard Tomáš Lipták zvítězil
v letošním ročníku soutěže Marketér roku. Porota ocenila letošní spot
pivovaru, který upřednostnil společenský zájem nad zájmem komerčním.
„Závistivá“ kampaň upozorňující na letošní ADC Czech Creative Awards
se stala vítězem letní reklamní hitparády.
Mobilní operátor T-Mobile si na kreativu vybral agentury VMLY&R, Ogilvy a
Wunderman Thompson ze skupiny WPP.
Slavnostní ceremoniál soutěže ADC Czech Creative Awards proběhne
26. října v kině Přítomnost.