Kyjevský festival zná vítěze, z Čechů boduje Triad
Kyjevský mezinárodní reklamní festival, přes nějž bylo možné letos
podpořit ukrajinský reklamní průmysl, oznámil vítěze.
Kyjevský mezinárodní reklamní festival, přes nějž bylo možné letos
podpořit ukrajinský reklamní průmysl, oznámil vítěze.
ADCE spouští agenturní výměnný program, jenž umožní zaměstnancům
kreativních agentur jet na zkoušenou do zahraničí.
Komunikační agentura Unfolding Wings zvítězila ve výběrovém řízení na
strategicko-kreativní služby pro společnost Hartmann – Rico.
Invoitix podnikající v oblasti logistiky a dopravy volí pro svou globální
komunikaci VCCP.
O kreativu Woltu se nově postará agentura Triad Advertising, nákup
mediálního prostoru zajistí OMD.
Na mezinárodní soutěži IMC European Awards si české agentury vysloužily
10 cen.
Zadavatelé reklamy se nechtějí spojovat s válečnými útrapami a stahují
inzerci. Média tím ale na druhou stranu přicházejí o příjmy, díky
kterým mohou existovat.
Pražská agentura Triad Advertising obměňuje své kreativní vedení.
Festival Golden Drum začne přijímat přihlášky v březnu, termín
festivalu však ještě znám není.
Novým kreativním ředitelem agentury Isobar je Troy Palmer. Střídá Pavla
Flégla.