Kooperativa pokračuje novými spoty v konceptu Zrcadlení
Děti vidí, že pracujete, i když jste zrovna na společném výletě,
ukazuje první spot z nové série podporující životní pojištění Flexi
od Kooperativy.
Děti vidí, že pracujete, i když jste zrovna na společném výletě,
ukazuje první spot z nové série podporující životní pojištění Flexi
od Kooperativy.
Dvě české agentury dosáhly na ocenění na evropské soutěži ADCE.
Stříbro přiváží VCCP, bronz Havas.
Kampaň, kterým značka Amundsen představuje nový komunikační koncept,
připravila agentura Saatchi & Saatchi.
Dvoufázovou komunikační kampaň využila značka Doritos při vstupu na
český trh.
První místo v soutěži Creative Express obsadily Kristýna Schönová a
Adriána Kachman s konceptem „Myslete na sebe, na planetu za Vás
myslíme my“.
Umělá inteligence je stále více zapojována do tvorby kreativy. Nicméně
stále jen jako nástroj, který potřebuje lidské vedení.
Mezinárodní aliance CEEDA umožňuje svým členům jezdit na krátké
výměnné pobyty. Jejich přínosy popisují zaměstnanci agentury Effectix.
Značky by měly přemýšlet o světě, ve kterém žijí. Drtivá většina
Evropanů totiž od firem a značek očekává, že budou odpovědnější a
udržitelnější, říká na základě výsledků rozsáhlého výzkumu Rodney
Collins z McCann Worldgroup.
Art Directors Club si zvolil nového předsedu. Stal se jím Miky Karas
z agentury Innovate.
Adam Špina vystřídal na pozici strategy director agentury Ogilvy Zuzanu
Kabelkovou.