Kreativu i média pro Masarykovu univerzitu připraví Media Age
Media Age vytvoří pro Masarykovu univerzitu novou podobu náborové kampaně.
V kampani #TvářeMUNI se univerzita představí uchazečům očima reálných
studentů.
Media Age vytvoří pro Masarykovu univerzitu novou podobu náborové kampaně.
V kampani #TvářeMUNI se univerzita představí uchazečům očima reálných
studentů.
Společnost Kaufland spustila brandovou kampaň na téma čerstvost, ve které
rozvíjí svůj stávající koncept „Čerstvé jako z Kauflandu".
Soutěž ADC Czech Creative Awards zná své finalisty. Na shortlistu je celkem
120 prací.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Druhý ročník konference OmniConnect se bude věnovat pozornosti a tomu, jak
přístup zohledňující pozornost ovlivňuje kreativu, způsob komunikace a
mediální plánování.
Nová příchuť cideru Frisco mango a limetka vstupuje na trh, podporuje ji
reklama od Boomerang Communication.
Do kreativní agentury Leo Burnett nastoupily Klára Javůrková a Jarmila
Bedrnová Šafránková.
Tipsport k domácímu mistrovství světa v hokeji spustil svou historicky
první kampaň založenou na influencerech.
Cílem kampaně je představit vlakovou dopravu jako pohodlnou alternativu pro
cestování.
Soutěž ADC Czech Creative Awards eviduje rekordní počet přihlášek,
zveřejňuje také soutěžní galerii.
Na pozici kreativního ředitele týmu Ticino, jenž se stará o T-Mobile,
přišel Michal Pivarči. Novým seniorním copywriterem se stává Ondřej
Zvolský.