Penny obsazuje Suchánka a Genzera do rolí kustodů
Řetězec Penny uvádí k fotbalovému Euro 2024 novou kampaň Fotbal
hezky česky.
Řetězec Penny uvádí k fotbalovému Euro 2024 novou kampaň Fotbal
hezky česky.
Frisco spouští soutěž s influencerkami Andreou Kalousovou a Sárou
Milfajtovou.
Liftago chce v nové dlouhodobé brandové komunikaci napříč mediálními
kanály upevnit spojení značky s hodnotami bezpečnosti a spolehlivosti.
Očekávané rozšíření nástrojů generativní umělé inteligence pro své
reklamní formáty oznámil Google na akci pro partnery a inzerenty Google
Marketing Live.
Titul Agentura večera soutěže ADC Czech Creative Awards získala DDB.
Klientem roku se stala Všeobecná zdravotní pojišťovna.
Firma vyrábějící krmiva pro psy a kočky Yoggies uvedla televizní reklamní spoty a sponzoringové vzkazy. Připravila je agentura Taste. Spoty běží nejen v televizi (Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova Fun, Nova Gold), ale i v rádiích (Kiss rádio, Rádio Impuls, Evropa 2, Dance radio, Spin radio, Radio 1, Rock Zone), onlinu i na sociálních sítích. Kampaň poběží i během června. „V souladu s ambiciózním cílem podpořit rozvoj značky a posílit její pozici na trhu jsme vyvinuli komplexní marketingovou strategii, která se zaměřuje na tři hlavní oblasti: zvýšení povědomí o značce, zvýšení penetrace na trhu a dosažení meziročního finančního růstu obratů o 15-20% při přibližném zachování ziskovosti firmy,” říká Anna Mejsnarová, Head of Strategy z agentury Taste. Nová strategie, vytvořená na základech redefinované značky marketingovým specialistou Karlem Novotným a jeho agenturou Brand Family, je založena na porozumění potřebám zákazníků a na emocionálním propojení s pejskaři. „Naším cílem je, aby pejskaři vnímali krmivo Yoggies nejen jako prostředek k výživě svých psů, ale především jako prostředek k vytváření společných a nezapomenutelných zážitků,” dodala. „Hledali jsme optimální mix mezi raciem a emocí tak, aby přes všechno skvělé zažívá s rodinou bylo stále na čelním místě i to zažívání zdravotní, “ doplňuje Karel Novotný majitel Brand Family.
Nová kampaň O2 s názvem Nejlepší 5G síť podle Vás je první kampaní
v novém komunikačním konceptu Více ze života.
Nová kampaň pojišťovny Kooperativa nastavuje nový standard toho, co
pojištění může a má dělat.
Zahájení prodeje kuřecího burgeru McCrispy, který do své nabídky
zařazuje McDonald’s, doprovází kampaň z dílny agentury DDB.
Publicis Groupe spojuje dva své týmy pro strategickou komunikaci do jednoho.