Mimořádný 54 ½ MFF Karlovy Vary se neuskuteční
Filmová přehlídka MFF Karlovy Vary, jež se měla ve zkrácené podobě
uskutečnit v listopadu, se kvůli pandemii konat nebude.
Filmová přehlídka MFF Karlovy Vary, jež se měla ve zkrácené podobě
uskutečnit v listopadu, se kvůli pandemii konat nebude.
Mezi značky, které mají čeští spotřebitelé v oblibě napříč
generacemi, patří Škoda, Lidl, KFC, Albert nebo Adidas.
Český e-shop Astratex se spodním prádlem a plavkami působí nyní na
devíti trzích. Uvažuje i o expanzi na Západ.
Digitální předplatné roste nejen Netflixu, ale i zpravodajským médiím.
V čele světového žebříčku stojí The New York Times.
Regionální televize CZ chce pomoci minipivovarům, nabízí jim reklamní
prostor zdarma.
Czech News Center je jediným vydavatelem nedělníků na českém trhu
tištěných titulů. Distribuovat je bude i přes omezení nedělního
prodeje.
Rossmann přichází s novým projektem Rossmann ženám. Cílem je poskytnout
podporu ženám, které přišly o práci.
O době covidové, uzavírce hospod i plánech, v nichž nechybí
influenceři, hovoří marketér Staropramenu David Šeberle.
Vláda schválila 50 milionů korun ministerstvu zdravotnictví na komplexní
komunikační kampaň k vysvětlování opatření proti šíření koronaviru.
Tzv. nový normál, který vzniká na poli content marketingu v důsledku
aktuální pandemie, může být jen obvyklý stav viděný novýma očima.