Gastro sektor ztrácí tři miliardy korun každý týden
Druhá vlna pandemie je pro restaurační zařízení decimující. Za každý
zavřený den ztrácí více než 400 milionů korun.
Druhá vlna pandemie je pro restaurační zařízení decimující. Za každý
zavřený den ztrácí více než 400 milionů korun.
Privátní značky rostou rychleji než značkové zboží. Jarní výrazný
pokles promocí se na podzim neopakuje.
Lékárenská síť Dr.Max má ve svém věrnostním programu čtyři miliony
registrovaných členů.
Během druhé vlny pandemie lidé už panicky nenakupují. Ochota dodržovat
bezpečnostní opatření však významně poklesla.
Apolitická skupina s názvem #NaKaždémZáleží apeluje na každého
jednotlivce, že svým zodpovědným chováním může pomoci k návratu
k normálnímu životu.
Kampaň Českého červeného kříže a CNN Prima News má edukovat a
připomínat, že bezpříspěvkové darování krve je i v současné době
důležité.
Median na základě dat adMeter radí zacílit komunikaci na neuživatele
eRoušky podle afinity média a jeho celkového zásahu.
Manifesto spouští novou službu Manifesto on wheels, které bude po Praze
rozvážet svařák, čepované pivo a další nápoje.
Značka Mattoni ve spolupráci s televizí Nova spouští kampaň „Rozbalte
to“. Vyzývá lidi k podpoře jejich oblíbených restaurací.
# Aktuality # Marketing # Retail
Módní značka Pietro Filipi redesignovala svůj e-shop. Zároveň spustila
nový blog Feelings In Clothes.