Zenith: Reklamní investice klesnou o 7,5 %, v r. 2021 porostou
Agentura Zenith v novém odhadu vývoje globálních reklamních investic
zmírnila pokles, který predikovala v letošním létě.
Agentura Zenith v novém odhadu vývoje globálních reklamních investic
zmírnila pokles, který predikovala v letošním létě.
Televize Nova uvede v neděli večer speciál pořadu Střepiny, který mapuje
aktuální situaci na covidovém oddělení ve Všeobecné fakultní nemocnici
v Praze.
Více plánování, větší zásoby i připravenost, to jsou změny
v nákupním chování, které s sebou přinesla stále probíhající
pandemie.
Během pandemie vzrostl mnohonásobně online prodej luxusních značek.
V dubnu dokonce meziročně o 209 %.
Staropramen nasazuje staronový spot, jenž vypráví historický příběh
pivovary o „zazdění varny“.
Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) plánuje v následujících měsících
reagovat na dopad pandemie komunikační kampaní.
Značka Mattoni pokračuje v kampani „Rozbalte to“, s níž podporuje
gastronomické podniky.
Bageterie Boulevard ve spolupráci s Ústřední vojenskou nemocnicí spouští
kampaň na podporu dárců krve a krevní plazmy.
# Internet & Mobil # Marketing
Přesun zákazníků na internet nahrává i affiliate marketingu. Letos
poprvé byl zaznamenán i výrazný nárůst Dne nezadaných.
V druhé vlně pandemie se zájem médií o aktivitu firem na poli boje proti
koronaviru změnil.