Do slovenských kin přišlo loni historicky nejméně lidí
Kina na Slovensku byla zavřená polovinu roku 2021. Nejvíce diváků
přilákala Tlapková patrola ve filmu, nejvyšší tržby měla bondovka Není
čas zemřít.
Kina na Slovensku byla zavřená polovinu roku 2021. Nejvíce diváků
přilákala Tlapková patrola ve filmu, nejvyšší tržby měla bondovka Není
čas zemřít.
O businessové transformací retailu, efektivní práci s daty, věrnostních
programech anebo cílené komunikací se hovořilo v rámci akce Leaders Talks
Online.
Od značek vyžadují spotřebitelé čím dál více udržitelný rozměr
i jasné hodnoty.
Podle módního vyhledávače Glami začali Češi opět kupovat i městskou
módu i večerní róby. O čtvrtinu narostl zájem o oblečení nadměrných
velikostí.
# Aktuality # Internet & Mobil
Nejvíce sdílenou zprávou na českém Facebooku byl letos příspěvek webu
Aeronet o výrobě koronaviru v laboratoři.
I rok 2021 významně poznamenala pandemie koronaviru, a také energetická
krize. Značky rovněž kladou stále větší důraz na udržitelnost.
Přírůstek nové kancelářské plochy je letos nejnižší za pět let a
příští rok bude situace podobná. Vítězí hybridní model kombinující
práci v kanceláři a z domova.
Zatímco v tradičních médiích převažují v souvislosti s třetí
očkovací dávkou články s pozitivním hodnocením vakcinace, na sítích
dominují odmítavé příspěvky, zjistila analýza Newton Media.