Březnová opatření urychlila pokles prodejů deníků
Mimořádná opatření zavedená v boji proti koronaviru dopadla především
na pultový prodej českých deníků.
Mimořádná opatření zavedená v boji proti koronaviru dopadla především
na pultový prodej českých deníků.
Růst táhla především televizní reklama, která si v prvním čtvrtletí
připsala meziročně 16% zvýšení.
Koronavirová krize přinesla změny i v oblasti retailu, z nichž některé
už zůstanou natrvalo. I to zaznělo na úterní konferenci Retail Summit
Action.
Průměrná denní doba, kterou diváci strávili sledováním televize, byla
i v dubnu nadprůměrná, přestože březnové hodnoty nepřekonala.
Web má sloužit jako inspirace pro další řešení a může být podle AKA
inspirativní i po skončení koronavirové pandemie.
Od pátku začne televize Prima znovu natáčet své původní vlajkové
seriály Slunečná a Modrý kód.
Portfolio časopisů mediální skupiny Mafra se zúží o tři magazíny,
redukce se nejvíc dotkne motoristických časopisů.
Nordic Telecom představujeme nové tarify fixního internetu a startuje jarní
kampaň „Shazujeme kila“.
Letošní rok měl být ve znamení vyšších výnosů z prodeje reklamy a
sponzoringu. Kvůli zrušení sportovních akcí ale očekává ČT snížení
o 120 mil. Kč oproti plánu.
Společnosti, které v době krize přestávají komunikovat se svými
zákazníky, možná zprvu ušetří, z dlouhodobého hlediska jim to ale
uškodí, píše Michaela Vasilová.