Poslední míle určuje zážitek z doručení
Poslední míle, doručení v den objednání, a především dostatek dat,
jsou hlavní témata pro logistické firmy typu DoDo a Zásilkovna, ukázala
konference E15 o budoucnosti e-commerce.
Poslední míle, doručení v den objednání, a především dostatek dat,
jsou hlavní témata pro logistické firmy typu DoDo a Zásilkovna, ukázala
konference E15 o budoucnosti e-commerce.
Jídlo z výdejního okénka nabízí více restaurací než při nouzovém
stavu na jaře. Edenred vytvořil jejich vyhledávač na webu.
Pandemie zatřásla i trhem kamenných prodejen. Podle Nielsenu vycházejí
z formátů, které si udržely nejlépe meziroční tržby, jako vítězové
supermarkety a diskonty.
Letošní ročník konference o obsahovém marketingu Content First se
uskutečnil online. Potvrdil ale efektivitu sponzorovaného obsahu.
KFC plánuje letos otevřít další tři restaurace, bude jich tak mít celkem
108. Během pandemie zaznamenal boom rozvoz, počet objednávek narostl
o polovinu.
Nakupování se skenerem se těší čím dál větší oblibě, především
u mužů. Nabízí ho Globus, Tesco a Kaufland. Teď ho nově testuje
i Albert.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Zážitková agentura Adrop.cz začala spolupracovat s českým start-upem
Boom'n'Rank, vyvíjejícím nástroj pro automatizaci obsahového marketingu.
Discovery chce dál rozšiřovat svou nabídku televizních stanic, český trh
označuje v regionu EMEA za důležitý.
# Retail # Reklama # Aktuality
Fruitisimo spouští svou první velkou kampaň a také vstoupilo do retailu
s nabídkou nanuků a zmrzlin. S plány na expanzi je ale opatrné.
Nový systém věrnostních karet má cílit na zákazníky individuálně.
„V tuto chvíli probíhá testovací fáze a novinku spustíme na podzim,“
říká Roman Mazák, předseda Družstva CBA CZ.