CzechTourism vybízí v kampani k záchraně turismu
„Nerušte cestu, změňte jen termín a zachraňte turismus,“ vyzývá
v kampani na sociálních sítích agentura CzechTourism.
„Nerušte cestu, změňte jen termín a zachraňte turismus,“ vyzývá
v kampani na sociálních sítích agentura CzechTourism.
Krize postihla i tuzemský audiovizuální průmysl. Podle Asociace producentů
v audiovizi může filmová výroba poklesnout do konce roku až o 75 %.
Magazín Forbes Česko otevírá zdarma svůj digitální archiv, nabídka
platí do konce března 2020.
Podle průzkumu Mezinárodní asociace zpravodajských médií až 62 %
vydavatelů zaznamenalo v důsledku koronaviru náhlý pokles příjmů
z reklamy.
Vodafone spustí ještě v březnu svou digitální televizi, nabídne
150 kanálů. Zároveň upravuje v souvislosti s pandemií své služby.
Premiérové díl Všechnopárty bude ČT vysílat až do konce března, pak
nasadí její reprízy.
S výjimkou online prodejců potravin a drogerie klesají prodeje eshopů
s ostatním zbožím o 40 %. Podobně se také snižují investice do
výkonnostní online reklamy.
Alza i Mall zrychlují procesy na zalistování nových obchodníků do svých
tržišť.
Prezident ve čtvrtek vystoupí v televizním projevu, odvysílá ho Prima.
O jeho sdílené vysílání mají ale také zájem ČT i Nova.
Tržby gastro provozoven poklesly o 85 %. Otevřeny mají jen ty, co
umožňují prodej jídla s sebou nebo nabízejí rozvoz.