adMeter: Lidé i další týden víc sledovali TV, rádio i weby
Také další data výzkumu adMeter ukazují, že v týdnu od 16. března se
sledovanost médií v Česku zvýšila.
Také další data výzkumu adMeter ukazují, že v týdnu od 16. března se
sledovanost médií v Česku zvýšila.
Vlastní portál s e-shopem vytvořil v Bageterii Boulevard tým zhruba šesti
lidí za šest dní. Bleskový vývoj popisuje Jana Nováková, zajišťující
v BB systémový rozvoj.
PNS nabízí vydavatelům, že od České pošty převezme distribuci
předplacených časopisů.
Současná situace nabízí značkám, které využívají influencery, nové
možnosti, píše Jitka Altman.
Díky citelnému nárůstu zobrazených stránek má teď Seznam.cz možnost
přepsat poměry české display reklamy, myslí si Pavel Pastor.
Bageterie Boulevard spouští v Praze a Plzni rozvoz, v dubnu přibudou
všechna krajská města.
V Česku přibývají nabídky na zvýhodněné digitální i tištěné
předplatné. Vydavatelé chtějí vyhovět čtenářům, kteří omezili pohyb,
a také tím kompenzovat výpadky z inzerce.
Kaufland ve spolupráci se zastupitelstvím Radiohouse spouští rozhlasovou
kampaň, ve které vybízí k ohleduplnému nakupování a k dodržování
ochranných opatření.
Před poloprázdnými regály se zákazník rozhoduje rychleji. Nenajde-li svou
oblíbenou značku, neváhá koupit konkurenční nebo privátní.
Poptávka po dezinfekci vzrostla o 10 tisíc procent. Dále se na e-shopech
daří domácím pekárnám, deskovým hrám a šicím strojům.