Komunikaci konference BTC Prague vytváří Outbreak
Značkovou, komunikační i messaging strategii bitcoinové konference a
veletrhu BTC Prague zajišťuje agentura Outbreak.
Značkovou, komunikační i messaging strategii bitcoinové konference a
veletrhu BTC Prague zajišťuje agentura Outbreak.
Umělá inteligence při správném využívání ulehčí marketérům práci,
stále je však klíčová autenticita a ochota přizpůsobit se novým
technologiím a trendům.
Boj s dezinformacemi stojí globálně 78 miliard dolarů ročně a tzv. brand
safety se stává jednou z top priorit marketérů v globálním měřítku,
zaznělo na Brand Safety Academy.
Konference s titulem Future World: Longevity se bude věnovat udržitelnosti,
inovaci, dlouhověkosti a spokojenému životu.
První ročník konference OmniConnect nabídl propojení zahraničních
řečníků a tuzemských úspěšných kampaní. Celkově potvrdil, že
brandové kampaně jsou cestou k efektivní komunikaci.
Série konferencí Nextv o televizní reklamě se v květnu přesunou do
Prahy. Konference pořádá společnost Dataxis v termínu 10. až
12. května v Praze a AKTV se stala jejich mediálním partnerem.
Pořady vytvářené pro rádiové vysílání se rozšiřují do nelineárních
a digitálních kanálů a využívají nových technologií. Podstata
vysílání založená na vztahu s posluchači ale zůstává, zdůraznila
konference RadioDays Europe, která se letos konala v Praze.
O nutnosti hledat rizika dlouho předtím, než mohou mít fatální dopady
nebo o odvaze ke změně se mluvilo na letošní konferenci Retail Summit.
V Praze probíhá konference o obchodu Retail Summit. V následujících
sedmi letech bude muset odvětví značně investovat do digitalizace, rozvoje a
udržitelnosti.
Dění z konference Radiodays Europe zaznamenávají pomocí tweetů zástupci
mediální skupiny Media Bohemia.