Fenix Awards: Sledující dnes spoléhají spíš na algoritmus
Sledující si dnes méně vyhledávají proaktivně nový obsah od svých
oblíbených tvůrců, spoléhají více na doporučení algoritmu.
Sledující si dnes méně vyhledávají proaktivně nový obsah od svých
oblíbených tvůrců, spoléhají více na doporučení algoritmu.
Jak budovat značku na mediálním poli, poradí na 6. ročníku konference
Fenix Awards Helen Anglim z Condé Nast.
Technologii DAB+ podporoval v uplynulých letech téměř výhradně Český
rozhlas, nyní na ni mají naskočit i komerční rádia, která drží silné
pozice v analogovém vysílání.
# TV # Tisk # Internet & Mobil
Česká televize, která přišla v důsledku komerčního tlaku o vysílaní
některých sportovních soutěží, má do budoucna zájem udržet si
vysílací práva pro sportovní akce s účastí české reprezentace.
O sportovních médiích se mluvilo na letošní konferenci Sport Alive.
Pro budování značek může být důležité i to, co neumíme vyčíslit,
zaznělo na letošním ročníku konference Brand management z úst
klíčového řečníka Johna Hegartyho.
Marže tuzemských e-shopů ovlivňuje v posledním roce nejen příchod levné
konkurence, ale také rostoucí náklady na marketing, energie či personální
zabezpečení, zaznělo na konferenci E-Business Forum.
Vysmívat se hodnotám nestačí, musíte umět i něco nabídnout, myslí si
sir John Hegarty, který ve čtvrtek vystoupil v Praze na konferenci Brand
management.
Na otázky, jak obsahový marketing ovlivní nástup umělé inteligence a co
čeká tvorbu, řízení i vyhodnocování obsahu, bude hledat odpovědi
konference ContentX.
Spojujícím motivem konference je fenomén AI se všemi jejími dobrými
i špatnými stránkami.
Třetí ročník sportovně-byznysové konference Sport Alive nabídne mimo
jiné diskusi zástupců dvou největších tuzemských fotbalových klubů.