Staropramen slaví rok od otevření Fortele, s expanzí vyčkává
Nový franšízový koncept Pivovarů Staropramen s názvem Fortel si
připomíná rok od svého otevření. Kvůli pandemii jsou expanzní plány
zatím zdrženlivé.
Nový franšízový koncept Pivovarů Staropramen s názvem Fortel si
připomíná rok od svého otevření. Kvůli pandemii jsou expanzní plány
zatím zdrženlivé.
V pondělí 20. září startuje ve všech médiích nová reklamní kampaň
Raiffeisenbank. Opouští dosavadní černobílou komunikaci.
Na podporu značky Tesco Finanční služby natočily Home Credit a Tesco nové
reklamní spoty.
Míša startuje nový komunikační koncept pracující s dětskou fantazií.
Zároveň přináší novinky v podobě svačinek Míšánek.
V nové komunikuci se Volkswagen Financial Services profiluje jako „klíč
k mobilitě“.
Česká spořitelna představuje nový komunikační koncept. Chce podpořit
sebevědomí Čechů.
Hello bank! představuje nový komunikační koncept, pod kterým je nově
podepsána agentura Ogilvy.
Televize Naživo mění koncept, od 20. ledna nebude vysílat terestricky,
připravovat chce pořady pro další platformy.