Fortuna uvádí novou komunikaci, štěstí jde naproti
Fortuna spouští první kampaň s novým dlouhodobým komunikačním
konceptem.
Fortuna spouští první kampaň s novým dlouhodobým komunikačním
konceptem.
Od úterý 1. srpna nasazuje Air Bank nový komunikační koncept „I to se
může stát".
V nové kampani se Birell vymezuje vůči stereotypům v pití nealka
i mýtu, že bez alkoholu není zábava.
Decathlon uvádí nový kreativní koncept „Už se nemůžeš dočkat?“,
cílí na všechny, kdo sportovně využívá svůj volný čas.
V tendru na strategickou komunikační agenturu si Fortuna vybrala Publicis
Groupe.
Nová komunikační kampaň „Jdeme vám naproti" bude dlouhodobým
komunikačním konceptem skupiny ČSOB.
Letiště Praha startuje nový B2B komunikační koncept, kterým cílí na
profesionály v oblasti leteckého obchodu.
Láhev je jeden z našich klíčových prvků značky, vysvětluje marketér
Pavel Geschmay, proč právě na ni je postaven nový komunikační koncept
Becherovky.