# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka batohů Topgal spouští reklamní koncept „Svět za zipem"
Reklamní spoty i navazující vizuály značky Topgal ukazují svět po
rozepnutí zipu batohu. Značka přichází s inovovanou marketingovou
strategií.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Reklamní spoty i navazující vizuály značky Topgal ukazují svět po
rozepnutí zipu batohu. Značka přichází s inovovanou marketingovou
strategií.
Navýšení organické návštěvnosti přinesla podnikatelskému webu Finmag.cz
jeho nová podoba. Díky tomu se podařilo zdroje návštěvnosti lépe
rozložit.
Cestovní ruch se dostává v Česku na předcovidová data, CzechTourism
chystá kampaň na bonitní klientelu.
Raiffeisenbank rozvíjí koncept Samozřejmě, představuje nové televizní
spoty.
V nové kampani představuje výrobce domácích spotřebičů novou vizuální
i komunikační identitu.
V letošním roce chce COOP otevřít zhruba 80 automatizovaných prodejen,
koncept se jednoznačně osvědčil.
Slevomat představuje nový komunikační koncept „Kdo hledá, najde
zážitek“.
Hlavním komunikačním tématem cestovního ruchu Česka pro následující dva
roky bude aktivní turismus. K propagaci země se bude využívat nový
koncept „Unexpected Wellbeing“.