McDonald’s: I v pandemii je potřeba budovat značku
V porovnání s letošním rokem plánujeme mírné navýšení
marketingového rozpočtu, říká Martin Troup z McDonald’s.
V porovnání s letošním rokem plánujeme mírné navýšení
marketingového rozpočtu, říká Martin Troup z McDonald’s.
Nový komunikační koncept společnosti Generali Česká pojišťovna je
postaven na červené barvě a s ní spojených asociacích.
Nový komunikační koncept Sunaru má podpořit sjednocení všech produktů
dětské výživy pod jednu značku.
Agentura Zaraguza CZ bude nově zaštiťovat oblast kreativních kampaní
i online aktivit pro finanční skupinu ČSOB.
Vinea má nový positioning i komunikační koncept. Cílem je dát mimo jiné
prostor ikonické lahvi o objemu 250 ml, která stála u zrodu značky.
Komerční banka spouští novou komunikační kampaň, v níž pomáhá lidem
realizovat jejich plány. Kreativu vytvořila agentura Momentum.
# Aktuality # Retail # Marketing
Obchod Vidda, nabízející módu od lokálních i vybraných zahraničních
designérů, přichází s novým konceptem. Chce zákazníkům zjednodušit
komplikovaný svět módy.
# Aktuality # Retail # Lidé # Marketing
Novým vedoucím franšízového konceptu Můj obchod od velkoobchodu Marko Cash
& Carry se stal Miroslav Pácl.