# Aktuality # Reklama # Marketing
ČSOB vytvořila poštovní známky s chameleonem
ČSOB společně s Českou poštou představují poštovní známky
s chameleonem.
# Aktuality # Reklama # Marketing
ČSOB společně s Českou poštou představují poštovní známky
s chameleonem.
Zonky přichází začátkem listopadu s novým reklamním konceptem
s názvem „Mezi zvířaty“.
# Marketing # Reklama # Aktuality
Nákupní centrum Metropole Zličín představuje nový komunikační koncept
#METstyl.
ČPP Servis uvádí nový komunikační koncept. Má podpořit zásadní
rozšíření portfolia nabízených služeb.
S novým komunikačním konceptem chce Česká spořitelna podpořit
sebevědomí Čechů. O důvodech i plánech mluví šéfka značky a
komunikace Monika Hovorková.
ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem. Jindru a Jindru nahradí
modrý chameleon.
Nový komunikační koncept společnosti Generali Česká pojišťovna je
postaven na červené barvě a s ní spojených asociacích.