Ke 120. repríze Kytice připravil Pilsner Urquell videomapping
V rámci své kampaně „Umění neměnit“ vytvořila značka Pilsner
Urquell u příležitosti 120. reprízy představení Kytice v Národním
divadle světelnou show.
V rámci své kampaně „Umění neměnit“ vytvořila značka Pilsner
Urquell u příležitosti 120. reprízy představení Kytice v Národním
divadle světelnou show.
Investiční společnost Investika chce zintenzivnit svou komunikaci, novou PR
agenturu se stává FleishmanHillard.
Na pozici Head of PR and Communications a tiskové mluvčí cestovní
kanceláře Blue Style nastoupila Simona Fischerová.
Lemur – Česká cena za PR přijala celkem 350 přihlášek, to je nejvíce
v historii soutěže.
Tajná zbraň brněnských strážníků? Komunikace, která boří mýty
o městské policii. Přinášíme rozhovor s Jakubem Ghanemem, oceňovaným
mluvčím Městské policie Brno.
Na uvolněné místo po Vendule Krejčové vypíše Česká televize výběrové
řízení.
Komunikaci sportu nabízí nové uskupení Allrounders, za nímž stojí Tibor
Alföldi a Alexandr Kliment.
Česká aplikace Everbot si na strategickou komunikaci vybrala FYI Prague,
společně se zaměří na evangelizaci AI oboru v českém prostředí.