Komerční banka otevřela v centru Prahy pobočku budoucnosti
Svou novou pobočku budoucnosti otevřela Komerční banka v Praze v ulici Na
Příkopě.
Svou novou pobočku budoucnosti otevřela Komerční banka v Praze v ulici Na
Příkopě.
# Aktuality # Internet & Mobil
Akcelerátor OMG Nest uspořádal své další setkání DemoDay, na kterém se
zástupcům Komerční banky představily startupy z oblasti digitálních
inovací a finančních technologií.
Firemní podcasty dnes neslouží jen k externímu budování značky, firmy je
využívají i v interní komunikaci a employer brandingu.
Firmy, které se rozhodnou komunikovat společensky prospěšná témata, si
musí pečlivě zvolit, jakou oblast si k tomu vybrat. Propojení tématu se
značkou, které není věrohodné, se proti značce obrátí, zaznělo na
konferenci Communication Summit.
Digitální kampaň Komerční banky upozorňuje na to, že i Vánoce lze
prožít ekologicky, šetrně a střídmě.
# Aktuality # Internet & Mobil
Heureka představila projekt Udržitelný e-shop. Toto označení budou moct
získat firmy, které se zajímají o udržitelný provoz a dopad svého
podnikání.
Komerční banka přichází s novou celoroční kampaní Zelený hrdina
představující osobnosti, jež přímo či nepřímo přispívají
k udržitelné budoucnosti České republiky.
Cílem instalovaného modelu lidských plic je upozornit na měnící se klima
planety a vyvolat diskuzi nad změnou našeho chování směrem
k udržitelnému rozvoji.
Hlavním partnerem extraligy ledního hokeje a zároveň hlavním partnerem
národního hokejového týmu se od letošního ročníku nejvyšší ligy
stává Komerční banka.
Se sloganem „O CO2 jde? se Komerční banka v kampani zaměřuje na tématem
udržitelnosti a klimatické změny.