PR pro Komerční banku zajistí Svengali Communications
Komerční banka se po třech letech rozhodla změnit PR agenturu. Nově bude
spolupracovat se Svengali Communications.
Komerční banka se po třech letech rozhodla změnit PR agenturu. Nově bude
spolupracovat se Svengali Communications.
Kreativní průmysl může pomoct s osvětou principů udržitelnosti a změnu
v přístupu si už tuzemské agentury začínají uvědomovat. Vyplynulo to
z konference pořádané Vysokou školou kreativní komunikace.
Komerční banka oznámila, že po 22 letech vystřídá od nového roku
agentura Dentsu stávající mediální agenturu PHD.
Umělá inteligence je stále více zapojována do tvorby kreativy. Nicméně
stále jen jako nástroj, který potřebuje lidské vedení.
U příležitosti 25 let na trhu se Nadace Komerční banky Jistota rozhodla
ke změně názvu i vizuální identity.
KB SmartPay ve spolupráci s Mastercard a Komerční bankou spouští kampaň,
s níž chce přiblížit živnostníkům výhody služby PayPhone.
Komerční banka ve spolupráci s Amundi představuje novou kampaň na podporu
odpovědného investování.
Data získaná z měření uhlíkové stopy reklamních kampaní využije
Komerční banka pro lepší plánování komunikace.
Jaká reklama funguje na generaci Z, zjišťovala agentura Ipsos. Spíš než
být cool se vyplatí být tematicky relevantní.
Novou kampaní cílí Komerční banka a KB Penzijní společnost na mladé.
Tváří je digitální influencerka Just.ina.