Primark zahajuje kampaň k boji proti rakovině prsu
Primark startuje kampaň ke zvýšení povědomí o rakovině prsu. Částkou
přes 27 milionů korun podpoří vybrané charitativní organizace.
Primark startuje kampaň ke zvýšení povědomí o rakovině prsu. Částkou
přes 27 milionů korun podpoří vybrané charitativní organizace.
U příležitosti 80 let na trh přichází Ikea s kolekcí Nytillverkad,
s níž vzdává hold svým ikonickým produktům.
Primark se letos připojí k oslavě měsíce hrdosti. V rámci kampaně
zaměřené na rodině představí i novou kolekci oblečení a doplňků.
Značka Vasky koupila Botas, jež se začátkem letošního roku ocitla
v likvidaci. Představují první společnou kolekci.
Puma se v nové kolekci spojuje s kreslenou postavičkou SpongeBob
v kalhotách.
Česká spořitelna vytvořila speciální kolekci oblečení, jež upozorňuje
na rizika během nakupování a prodeje na internetu.
H&M se spojuje s českými influencery, kteří podporují novou kolekci
Metaverse Design Story.
Své 11. výročí na trhu si Footshop připomíná výstavou obrazů
v Mánesu i doprovodnou kolekcí oblečení a doplňků.
Od 25. listopadu nabídne Dm drogerie markt vlastní NFT kolekci „Múzy
Inspirace“.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Kolekce značek Puma a Coca-Cola obsahuje nejen teplákovou soupravou, ale
i tenisky Slipstream.