Kofola spustila vlastní e-shop, nabízí lokální merch
Kofola začala provozovat vlastní online obchod, na němž prodává produkty
od malých lokálních výrobců. Do budoucna jej chce dále rozvíjet.
Kofola začala provozovat vlastní online obchod, na němž prodává produkty
od malých lokálních výrobců. Do budoucna jej chce dále rozvíjet.
Kofola spouští svou letošní zamilovanou kampaň, v níž podpoří variantu
s méně cukru.
Kofola nasazuje svůj tradiční vánoční spot. K svátkům nabídne
i speciální dárek, který vytvořila ve spolupráci se značkou Fusakle.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kofola ČeskoSlovensko představuje nový projekt Cirkulka, v jehož
rámci nabídne v obchodech své nápoje ve vratných lahvích.
Hledáme v marketingu nové cesty, a to bez závislosti na televizi, říká
marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko Pavol Chalupka.
Kofola ČeskoSlovensko volí na nákup online mediálního prostoru na českém
a slovenském trhu agenturu Marketup.
Kofola na letní sezónu opět chystá svá Kofokina, zároveň podpoří
vybrané festivaly a pro sběratele připravila letní hru po stopách slavných
milenců.
Ondrášovka po devíti letech ukončí svou podporu dětského fotbalového
turnaje Ondrášovka Cup. Důvodem je podezření organizátorů z podvodu.
Přezdívky, kterými se mezi sebou partneři oslovují, se staly motivem
letošní zamilované kampaně značky Kofola.
Novým komunikačním manažerem společnosti Kofola ČS se stal Pavel Barvík.