Korunní prošla redesignem, sjednotila identitu
Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla pro redesign své značky Karlovarská
Korunní.
Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla pro redesign své značky Karlovarská
Korunní.
# Aktuality # Retail # Marketing
Mattoni rozšiřuje distribuci svých vratných skleněných lahví. Podpoří
ji reklamní kampaní.
Kofola začala dodávat nápoje Kofola, Rajec a Vinea ve vratném skle do
prvních obchodů.
Ondrášovka pod křídly společnosti Kofola představuje nové logo, etiketu,
ekologičtější lahev a novou kampaň.
Vinea letos uvedla na trh degustační sady hroznového moštu. Spolupráci
s lokálními vinaři chce nadále rozvíjet, říká za značku Ľubica
Mieresová.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Vinea přichází se speciální degustační sadou Kumšt Moštu. Chce tak
podpořit české a slovenské vinohradníky či vinaře.
Semtex se spojil se slovenským raperem a producentem Konexem, s nímž hledal
talentované beatmakery.
Mattoni od září uvede na trh svou minerální vodu ve skleněných lahvích
se zálohou. K dostání budou nejprve v prodejnách Lidl.