Mediální rozpočet Rixo.cz převezme Knowmedia
Mediální agentura Knowmedia bude pro Rixo.cz zajišťovat především
plánování a nákup prostoru pro televizní kampaně.
Mediální agentura Knowmedia bude pro Rixo.cz zajišťovat především
plánování a nákup prostoru pro televizní kampaně.
Mediální agentura Knowmedia bude poskytovat své služby všem značkám ze
skupiny Stellantis, mezi kterými jsou mj. Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Jeep,
Opel nebo Peugeot.
Mediální agentury PHD a Knowlimits dosáhly podle PPA Rankingu v prvním
pololetí 2022 nejvyššího podílu na čistých investicích do televizní
reklamy.
Společnost Fosfa a její značka FeelEco se staly partnerem výstavy Alfonse
Muchy. Podpoří jí kampaní s Evou Jiřičnou.
V novém žebříčku mezinárodní společnosti Recma se podle velikosti
investic klientů stala v roce 2021 největší mediální agenturou na
českém trhu Knowlimits před agenturami PHD a OMD ze skupiny Omnicom.
Podle nového žebříčku společnosti COMvergence se do čela mediálních
agentur za rok 2021 dostala Knowlimits. Mezi sítěmi jsou nejsilnější
Omnicom a GroupM.
První příčku v aktuálním vydání žebříčku hodnotícího agentury
v Česku podle získaných tendrů, Compitches 2021, obsadila agentura
Knowlimits.
Od 1. dubna nastupuje do společnosti Knowlimits Group Lukáš Löwy na pozici
managing director.
Knowlimits Group dokončila akvizici a získala 100% obchodní podíl v české
digitální agentuře Fragile media. Obě společnosti budou i nadále
používat své dosavadní názvy a spolupráce mezi nimi bude koordinována na
úrovni vedení společnosti.
Česká komunikační agentura Knowlimits obsadila první příčku
v aktuálním Quali-pack Reportu, který vydává pařížský institut Recma.