Knihkupci posilují kampaně, nastává nejsilnější období
V rámci knižních prodejů tvoří Vánoce nejsilnější část roku.
Knihkupectví momentálně zesilují svoji komunikaci skrze kampaně. Klíčové
jsou sociální sítě i mikroinfluenceři.
V rámci knižních prodejů tvoří Vánoce nejsilnější část roku.
Knihkupectví momentálně zesilují svoji komunikaci skrze kampaně. Klíčové
jsou sociální sítě i mikroinfluenceři.
Slovenské knihkupectví Martinus představilo službu Knihovrátek, která
umožňuje výměnu starých knih za nové. Do budoucna zvažuje na českém
trhu otevření knihkupectví.
# Aktuality # Marketing # Retail
Knihobot přidává další místa, kam mohou lidé odnést knihy k prodeji.
Rozšiřuje partnerskou síť o prodejny Levných knih na jihu Čech.
Přinášíme tipy na nové oborové knihy, které je možné přibalit si
s sebou na letní dovolenou.
# Aktuality # Retail # Marketing
Knihobot umístil po Praze první Knihoboxy, do kterých mohou lidé uložit
knihy, které chtějí prodat.
Charitativní projekt Čtení pomáhá, za nímž stojí Martin Roman, bude
nově pomáhat přírodě.
# Aktuality # Marketing # Retail
Knihobot se spojuje se sítí Levné knihy. Lidé do jejích prodejen budou moci
přinést knihy k odkupu.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Knihobot loni zaznamenal obrat 76 mil. Kč a letos chystá vstup na slovenský
a německý trh. Plánuje zavedení knihoboxů na vyzvednutí objednávek a
odevzdání knih, které lidé nechtějí.
Knihobot testuje recyklovatelné odkládací krabice s rozměry navrženými
tak, aby se vešly do běžné knihovny. Slouží k snazšímu prodeji
přečtených knih. V pilotním projektu bylo zákazníkům rozposláno pět
tisíc krabic.
Albert spouští novou sběratelskou kampaň, v níž se opět propojuje
s nakladatelstvím Albatros. Nabídne i školní výbavu.