Knižní trh se vrátil k růstu, víc se prodávaly i e-knihy a audio
Obrat prodaných tištěných knih dosáhl v roce 2021 přibližně 8,1 mld.
Kč, což bylo o osm procent více než o rok dříve. Uvádí to Zpráva
o českém knižním trhu za rok 2021/2022.
Obrat prodaných tištěných knih dosáhl v roce 2021 přibližně 8,1 mld.
Kč, což bylo o osm procent více než o rok dříve. Uvádí to Zpráva
o českém knižním trhu za rok 2021/2022.
V rámci knižních prodejů tvoří Vánoce nejsilnější část roku.
Knihkupectví momentálně zesilují svoji komunikaci skrze kampaně. Klíčové
jsou sociální sítě i mikroinfluenceři.
Ve vánoční kampani s heslem „Všechno pro vás a vaše blízké“ se
knihkupectví Luxor zaměřuje na šíři sortimentu a doplňkové služby.
Slovenské knihkupectví Martinus představilo službu Knihovrátek, která
umožňuje výměnu starých knih za nové. Do budoucna zvažuje na českém
trhu otevření knihkupectví.
Knihkupectví Luxor spouští novou kampaň, kterou připravilo ve spolupráci
s novou agenturou VCCP.
Knihobot testuje recyklovatelné odkládací krabice s rozměry navrženými
tak, aby se vešly do běžné knihovny. Slouží k snazšímu prodeji
přečtených knih. V pilotním projektu bylo zákazníkům rozposláno pět
tisíc krabic.
Marketingové aktivity knižních společností v letošním roce čekají
změny. Knihkupci musí reagovat na rostoucí cenu papíru a také na jeho
nedostatek.
# Aktuality # Retail # Internet & Mobil
Skupina Miton vstupuje investičně do knižního second-handu Knihobot. Za
15 mil. Kč získává třetinový podíl.