Příběhy slavných českých značek vyšly v knižní podobě
Kniha představuje 19 příběhů slavných českých značek. Vydalo ji
nakladatelství Radioservis, dceřiná společnost Českého rozhlasu.
Kniha představuje 19 příběhů slavných českých značek. Vydalo ji
nakladatelství Radioservis, dceřiná společnost Českého rozhlasu.
# Aktuality # Lidé # Internet & Mobil
Na pozici CEO nakladatelství Pointa nastoupí Lucie Gilánik, nahradí Veroniku
Mahdalovou, která koncem března odchází na mateřskou dovolenou.
Ke kladnému hospodářskému výsledku Echo Media pomohly rostoucí výnosy
z prodeje obsahu, na kterých se výrazně podílí tištěné produkty,
popisuje šéfredaktor Dalibor Balšínek.
Také v covidovém období pokračoval růst prodejů audioknih a
elektronických knih, ukazují dostupné statistiky.
# Marketing # Reklama # Internet & Mobil # Tisk
Přinášíme přehled knižních novinek z médií, marketingu a reklamy.
Podle výzkumu Nielsen Admosphere kupují čtyři pětiny lidí aspoň někdy
knihy jako dárek pro druhé, z čehož skoro tři čtvrtiny pořizují
knižní dárky právě k Vánocům.
Kniha povídek od reklamních autorů Klub osamělých srdcí pana Vajíčko
byla pokřtěna v kavárně Činoherního klubu.
# Aktuality # Internet & Mobil
Kniha Na moři, za plotem, na síti, autorek Lenky Vochocové, Jany
Rosenfeldové a Terezy Fousek Krobové, pojednává o migraci a jejím vlivu na
polarizaci české společnosti. Autorky knihu pojaly jako výsledek výzkumu
online diskusí.
Zatímco pro děti do 14 let je sledování televize jednou
z nejčastějších mediálních aktivit, u mládeže 15–19 let jde
o aktivitu mnohem méně častou. Více času věnuje sledování filmů na
zařízeních a především sociálním sítím.
Art Directors Club se ve svém projektu ADC Unit rozhodl podpořit knihu Klub
osamělých srdcí pana Vajíčko.