Český knižní trh se loni ocitl v krizi, celkový objem klesl
V roce 2022 se český knižní trh ocitl v krizi, uvádí v předmluvě
nové zprávy Svazu českých knihkupců a nakladatelů jeho předseda Martin
Vopěnka.
V roce 2022 se český knižní trh ocitl v krizi, uvádí v předmluvě
nové zprávy Svazu českých knihkupců a nakladatelů jeho předseda Martin
Vopěnka.
Značka Gynella, nabízející intimní péči pro ženy, bojuje s algoritmy na
sociálních sítích, kterým vadí slova jako vagína či ovulace.
NextPage Media vydává pod svými časopiseckými brandy Football Club a
Heroine dva knižní tituly.
Jak bude vypadat obor PR v následujících letech, předpovídá ve své nové
knize Patrik Schober s dalšími osobnostmi.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Brand manažerkou Knihobotu se stala Barbora Votavová, zaměří se na
udržitelnost i destigmatizaci zboží z druhé ruky.
Nejlépe se prodávají příběhy, které děti už znají z filmů nebo
z videí, říká k proměně knižního dětského trhu Ondřej Müller
z Albatros Media.
Při příležitosti oslav stého výročí Disney vychází v nakladatelství
Egmont, které spadá pod Albatros Media, limitované edice knih. Výročí
připomíná i kampaň, která vyvrcholí v říjnu koncertem v O2 aréně.
Autorský tým pod vedením Václava Moravce a Ladislava Duška sestavil
publikaci zaměřující se na fenomén infodemie.
Kniha Staré reklamní cedule představuje na více než 562 stranách
prezentaci smaltovaných a plechových reklam v Česku z období let
1900 až 1948.
Tři čtvrtiny tuzemské online populace nakupuje papírové knihy. Do
kamenných prodejen chodí několikrát ročně. Jen elektronické knihy
nakupuje desetina populace, ukazuje výzkum Ressolution Group.