# Udržitelnost # Výzkum # Aktuality
České domácnosti se do dekarbonizace nehrnou, bojí se zdražení
Přechod na jiný typ energie skutečně plánuje pouze devět procent
domácností, ukazuje výzkum Knowlimits Group.
# Udržitelnost # Výzkum # Aktuality
Přechod na jiný typ energie skutečně plánuje pouze devět procent
domácností, ukazuje výzkum Knowlimits Group.
První českou konferenci na téma nákladů, které firmám i celé
společnosti vznikají jako důsledek příliš pomalé reakce na transformaci
ekonomiky, uspořádala byznysová platforma Změna k lepšímu.
About You, Yoox Net-a-porte a Zalando rozšiřují svou iniciativu, s níž
chtějí zvyšovat povědomí módních značek o klimatických cílech.
# Tisk # Aktuality # Udržitelnost
Zástupci Fakta o klimatu představili na briefingu novinářům studie, které
mohou používat při své práci a při referování o extrémech počasí a
klimatické změně.
# Marketing # PR # Udržitelnost
Pokud firmy komunikují téma udržitelnosti bez návaznosti na své produkty,
nedosáhnou kýžených výsledků. To je jeden ze závěrů setkání Omnicom
Media Group věnovaného komunikaci udržitelnosti.
Nejen radost ze společných chvil a obdarovávání, ale i klimatická změna
či fotbal se letos dostaly do vánočních reklam ze světa.
Podle generace Z dokážou globální značky vyrobit lepší produkty než
lokální firmy. Sázka na lokálnost a nostalgii u ní nemusí fungovat.
# Reklama # Marketing # Udržitelnost
Mediální agentury skupiny Omnicom Media Group začnou optimalizovat mediální
plány klientských kampaní i podle principů udržitelnosti.